Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Proglas autora lažne vesti o Nobelu za Ćosića: Srbijo, ne okreći se ratu, strahu i nasilju

Komentari (63) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 06 oktobar 2011 18:17
Dejan
Radi se o grupi "neplaćenih", "samoorganizovanih" CIA aktivista...
Preporuke:
120
6
2 četvrtak, 06 oktobar 2011 18:18
Misko Plavi
Koji su to bolesnici... raditi ovako nesto je ispod svake casti, a da ne omentarisem besmislenost samog postupka. Ovi ljudi treba da se bave fizickim aktivnostima, a mozak da malo odmore.
Preporuke:
95
11
3 četvrtak, 06 oktobar 2011 18:18
Fristajlo
Međutim, njihov identitet kao i zemlja u kojoj žive i dalje su nepoznanica.

(Blic)

Kako nepoznanica, kad lepo piše dole, boldovao sam, naziv "udruženja"...?
Šalu na stranu- nije potrebno biti mnogo pametan pa se setiti iz kojih je krugova moglo da dođe ovakvo nešto, ma koliko se "maskirali" kritikom petooktobarskog fijaska.
Jadan pokušaj da se ljudi dodatno udalje od nacionalnih stranaka, ništa više.
Preporuke:
86
8
4 četvrtak, 06 oktobar 2011 18:22
Igor
Dokoni izdajnici nisu imali pametnija posla jer su verovatno već debelo obezbeđeni od Soroševih fondacija i penzija svojih roditelja komunističkih činovnika... Gadi mi se kad pomislim koliko ljudi u Srbiji naseda na ove netačne, antisrpske floskule i mitove o "zloglasnom srpskom nacionalizmu 80ih i 90ih"...
Preporuke:
88
13
5 četvrtak, 06 oktobar 2011 18:22
Ludi Vanko
Strašno je saznanje da je Ćosić, od kad je postao javna ličnost, čovek koji je prinuđen da govori sa krsta na kome je neprestano raspet.Nije utešno što je on,kao njegov narod, na tom krstu ostao živ i što o svojim mukama da preživi svedoči.Ove sulude igre ljudi koji nemaju pojma šta čine , ovaj srpski mazohozam pokušaja da se takav žrtvenik jedini u srpskoj istoriji oneredi, odista pretstavlja slepilo i strašan , sraman previd jednog dela ovog stradalničkog naroda.Strašno i užasno je saznanje da svega nismio svesni i da ne vidimo da nas na svom krstu, raspet ispašta ovaj stari sedi čovek i ne može da ode, nego nas sa te visine i iz tih muka još svim silama pokušava da razuime
Preporuke:
69
9
6 četvrtak, 06 oktobar 2011 18:23
island prize,
Mislim da su ovi aktivisti zasluzili da im Nobelov komitet dodeli jedno ostrvo.
Preporuke:
84
6
7 četvrtak, 06 oktobar 2011 18:29
Dr
Da li će protiv ove bagre biti podneta krivična prijava, kao što se podnosi protiv svakog klinca koji "zapreti" Tadiću preko Fejsa, a profesorka Engleskog privodi zbog pisanja "statusa" protiv gej parade?
Preporuke:
92
7
8 četvrtak, 06 oktobar 2011 18:31
Vojvoda Vojislav
"neplaćenih, samoorganizovanih veb aktivista"

Aha,kako da ne.
Da je sve isto kao i devedesetih u pravu su.
Opet Srbe napadaju i komadaju im zemlju,ali su za to po njima krivi Srbi.

Kako sve ove NVO rade po principu copy/paste:velikosrpski nacionalizam,SANU,Ćosić,SPC;

Kreću opet sa demonizacijom.
Šta god Srbi da urade,koliko god da se izvine,mirno protestvuju, nije im dovoljno.

A kako su tek usklađeni pritisci na Srbe ovih dana i od stranaca i od "srpskih" političara-preti se "Olujama",neulaskom u EU...

ŠTA SE TO MRDA IZA BRDA?
Preporuke:
73
8
9 četvrtak, 06 oktobar 2011 18:33
Vi se do te mere ogrešiste o duh pravoslavlja, da stvarno nemate 'mandat' za popovanje
Hvala na ovom ponižavajućem gestu. Hvala vama, tako prostima i naivnima, što se vidite za dostojne davanja lekcije ljudima koji su MAHOM daleko pametniji od vas samih.

Samo još jedna strana istog žutog novčića, koji ima toliko strana da se već preobrazio u nešto sa daleko više strana.

Invazija NVO-a i žute kuge, a sad evo i 'aktivista' je uveliko u jeku. Ne jenjava ni u najtežim momentima

Uvek ima onih koji 'znaju' šta Srbiji (a ne Srbima, jer, naravno, mi smo 'zemlja svih svojih građana', u kojoj svi imaju ista prava, iako su je Srbi stvorili i samo Srbi održavaju, a u njoj su srpski interesi sekundarni) 'treba', baš kao što Amerika zna šta nama 'treba', i čak i pored naše nesposobnosti da to sami shvatimo mi uvek se možemo osloniti na svemudru, samo-nametnutu, maćehu.

Sve sami mudraci, na sve strane! Ovo je zemlja filozofa, nema šta! A ni mogućnost da je ovo DIREKTNO iz kancelarije naše maćehe nije isknjučiva... Samo kad pomislim da tamo negde neko 'naš', ove bljuvotine prevodi!
Preporuke:
67
4
10 četvrtak, 06 oktobar 2011 18:47
Realno
"Neplaćeni aktivisti"? Jedino ako su pederi odlučili da se osvete zbog otkazivanja parade, ali mnogo realnije je da se ovde se radi o profesionalnim plaćenicima LDP-a i NDŽO-a, čim su tako profesionalno, "teofilski" upakovali celu ovu mitologiju o "opasnosti" koju navodno predstavljaju SANU, Ćosić i "srpski nacionalizam"...
Preporuke:
63
8
11 četvrtak, 06 oktobar 2011 18:48
Kavkaz
Ovo je poziv ''nobelovoj fondaciji'' da im plati lečenje.
Preporuke:
58
7
12 četvrtak, 06 oktobar 2011 18:48
Jasna*
Zive u Srbiji,a gde bi ,tipicna drugosrbijanska, "otporaska" terminologija i bljezgarija.Medjutim ,zalosno je sto je akademik Dobrica Cosic 5.oktobra bio u istoj ekipi sa ovima likovima,koji ne mogu da ga smisle,kao clan Otpora.Eto sve su pomenuli ,ali to su "zaboravili",nekadasnji saborci.
Preporuke:
62
5
13 četvrtak, 06 oktobar 2011 19:02
Velizar Pavlović
Teško je smisliti išta podlije od ovog ološa, zbog koga je danas od stida pocrveneo svako ko se još oseća Srbinom. Ali, šta bi nikogovići drugo do da se bace blatom nebi li dosegli za njih nedostižnu visinu. Samo, nema te gadosti koja bi mogla dosegnuti i uprljati čistotu uma, svesti, savesti, poštenja i samokritičnosti, književnog dara i pregalaštva, posvećenosti svome rodu i narodu, univerzalnoj istini i pravdi, čistotu humanizma Dobrice Ćosića. Nikakva uvreda ne može dopreti do Njegovih visina. Može se samo vratiti profesionalnim hiliocima i pljuvačima koji su je odapeli.

Oprosti im Bože ako neznaju šta čine. A kazni ih ako znaju.
Preporuke:
56
4
14 četvrtak, 06 oktobar 2011 19:04
Marko Radovanović
Koja laž! Zar Ćosić nije već izjavio (čini mi se prošle godine) da on "nije za Nobela" budući da je smisao postojanja te nagrade samo promocija neo-liberalnog kapitalizma?
Preporuke:
58
5
15 četvrtak, 06 oktobar 2011 19:07
Roćko
Prljavo podmetanje Ćosiću je orkestrirano od krugova bliskim partije LDP, od Filipa Davida, Srđe Popovića, Sonje Biserko, Nenada Čanka, Miljenka Derete, lista "Danas", krugova iz Hrvatske - profesinalnih mrzitelja Srba, nalednika ustaške ideologije, Katoličke crkve, Stipe Mesića, NATO alijanske, Latinke Perović, E-novina, nevladinih organizacija "Žene u crnom", Helsinškog odbora, Borke Pavićević, Nenada Prokića, Čede Jovanovića, Vidosava Stevanovića, Svetisalava Basare i ostalih srbomrzaca.
Smeta im sve što vredi u Srba!
A finansijeri kriminalne akcije bili su Hašim Tači i fond NDI Medlin Olbrajt.
Preporuke:
80
7
16 četvrtak, 06 oktobar 2011 19:17
Mikica
Ja znam lokaciju - Lengli,Virginija,USA.
Preporuke:
50
7
17 četvrtak, 06 oktobar 2011 19:37
Arčibald Rajs
Ne znam zašto pridavati značaj minornoj grupici neonacista, verujem da Ćosić nije ni obratio pažnju na njih, kao i većina nas kojima je dosta njihovih jedanaestogodišnjih lagarija.
Preporuke:
51
6
18 četvrtak, 06 oktobar 2011 19:40
The Tao
narodski receno nacisticke dr***ije. zna se za koga rade.
Preporuke:
42
7
19 četvrtak, 06 oktobar 2011 19:51
.....
na sajtu su citirali Danila Kiša na kraju. Slabo poznaju rad , život i delo Danila Kiša. On je u testamentu izričito tražio da bude sahranjen na pravoslavnom groblju. Tu činjenicu drgasrbija je očigledno zaboravila, jer bi ga se očigledno odrekla....
Preporuke:
55
4
20 četvrtak, 06 oktobar 2011 19:54
Neplaćeni i samoorganizovani aktivisti
Iato kao što su u Libiji "pobunjenici" i "borci za slobodu".

Otpor. I njmeu slični.
Preporuke:
44
4
21 četvrtak, 06 oktobar 2011 19:55
David Novaković
Sramno je što pišu da se ''poradovao 15 minuta'' kad je Dobrica Ćosić rekao da ga Nobelova nagrada ne interesuje, niti je želi. O etiketama koje prilepljuju ne vredi pričati. Svako ko ne deli njihova mišljenja je okarakterisan plejadom naziva.

Ali kako kažu, napad je najbolja odbrana! Moraju da maskiraju 11 godina sunovrata, pa šutiraju leš u vidu Miloševićeve Srbije, leš 90-ih godina, kao da svi naši problemi vuku korene odatle.

Pošto o ''caru'', kao i njegovom ''novom odelu'' ne smemo da pišemo jer nas čeka aps, pridružujem se pitanjima da li će država reagovati na ovo? Da li će država ispitati ko stoji iza ovakvih akcija? Izgleda da u Srbiji možete da vređate akademike, možete da širite lažne informacije, možete da pozivate na stvaranje novih lažnih nacija, ali ako dignete glavu protiv ovog sistema, ako kažete dosta robovanju, očekuju vas zatvorske kazne!
Preporuke:
48
5
22 četvrtak, 06 oktobar 2011 20:07
Dušan Ariljević
Jasna*
Medjutim ,zalosno je sto je akademik Dobrica Cosic 5.oktobra bio u istoj ekipi sa ovima likovima,koji ne mogu da ga smisle,kao clan Otpora.


Biti "čovek za sva vremena" ili prosto srpski rečeno, u svakoj čorbi mirođija = Dobrica Ćosić.
Preporuke:
20
37
23 četvrtak, 06 oktobar 2011 20:20
Živorad
I koje li su ludare ovi pobegli?
Preporuke:
35
6
24 četvrtak, 06 oktobar 2011 20:27
Miladin
Dobrica Ćosić je veliki pisac i veliki humanista koji se doduše ne prodaje kao oni nabrojani u "Roćko" komentaru.Mogu oni da puknu od besa, Ćosić je srpsi Šolohov.
Preporuke:
32
8
25 četvrtak, 06 oktobar 2011 20:38
pad
Pročitao sam objavljeno saopštenje "hakera" na engleskom. Jedno je odmah jasno: ni jezik ni stil nisu delo bilo kakvih hakera, oni to tako prosto ne rade.
Ovo je neko drugi napisao i naručio da se postavi na sajtu Nobelove nagrade.
Nemam reči koliko su gnusne, odurne, zlomisleće, pakosne i odvratne osobe koje stoje iza ovog nedela.
Preporuke:
43
3
26 četvrtak, 06 oktobar 2011 20:39
Peter RV
Ne znam zasto toliko odusevljenje za Dobricu Cosica. Smatram ga kao jednog diskretnijeg ili manje nametljivog -Vuka Draskovica.
(Vjerovatno, jer se ne boji od Haga, kao ovaj)
Mislim da je ovo prvi put da se slazem sa Dusanom Ariljevicem (onaj plus za njega, je od mene).
Preporuke:
11
29
27 četvrtak, 06 oktobar 2011 20:40
zar je moguće pasti toliko?
Ovim žutaćima i njihovim satelitima ni nečije pozne godine, ni veliko delo, ni nezavisnost i ugled jednog pisca - ne znače ništa.
Moralni sunovrat.
Preporuke:
32
5
28 četvrtak, 06 oktobar 2011 21:04
Milodan
Ja mislim da je sve ovo zamesio Zvonko Veselinović (za neupućene "kontraverzni" binismen sa severa Kosova) kako bi na neko vreme odagnao medijsku pažnju od sebe samog.
I u tome je, izgleda, uspeo što se iz priloženog može lako zaključiti.
Bez nervoze, Dobrica Ćosić "nije želeo" Nobelovu nagradu, oni mu je nisu ni dali i mirna Bačka.
A ovo medijsko čude, kao i svako čudo, trajaće tri dana.
I onda će na tapet ponovo javnost biti zasuta pitanjima šta se to zbilo na Jarinju ukoliko se u međuvremenu nečega drugog ne sete.
Ali mora da bude šokantno i medijski atraktivno, kao ovo sa Nobelovom nagradom za književnost.
Preporuke:
8
23
29 četvrtak, 06 oktobar 2011 21:09
Broderik
Srbija je ovakva, Srbija je onakva - samo kukumaču i očekuju da mislimo upravo onako kako ovi, ničim pod Bogom istaknuti ljudi, smatraju da treba da mislimo. I u osećanja će vam se zavući, i opet kukati da ne delite njihove sentimente. Smatram da su ovi neplaćenici duboko nesvesni koliko su nebitni, dosadni i minorni u svojoj mikro malenkosti. Očekujem da će sledeći put detaljno opisati kako plaču i jecaju kad vide da na njihovu demokratičesku komesarštinu običan pošten čovek ne daje ni cvonjka.
Preporuke:
15
2
30 četvrtak, 06 oktobar 2011 21:09
Observantes
Stereotipni propagandni kontinuitet proizvodnje „srpskog bola“. Tako se to radi . Ali to je nekad moglo da prođe u Srba. To znači da su slabi, da se ustvari žale. Srbija, ante portas. Semenke, orasnice, kikiriki...
Preporuke:
19
3
31 četvrtak, 06 oktobar 2011 21:10
thinking maize
Ne privuče mi pažnju ni da je "vest" zapravo "Nobelova patka" (mogu "autori" ove "vesti" da konkurišu za "Nobela", ali "IG-Nobela", tj. nagradu za NAJBESMISLENIJE naučno ili društveno "dostignuće" u svetu te godine!), ni da se odnosi na Ćosića i "mračne klerofašističke krugove" iz još "mračnijih 90-tih", sa "svetlom 5-og oktobra" i "nadom" vezanom za njega, a koje pomenuti "mračni krugovi" sa Ćosićem "utuliše", koliko mi privuče pažnju sledeća LICEMERNA FLOSKULA: "neplaćenih, samoorganizovanih veb aktivista"!!! Da nije smešno, bilo bi tužno, no ovde bih rađe citirao "novokomponovanu" srpsku izreku: "NIJE SVE U NOVCU, IMA NEŠTO I U ZLATNIM POLUGAMA"! I dodao: I U AKCIJAMA, TROPSKIM OSTRVIMA, "ZELENIM KARTAMA", "TEZGAMA" u "NVO"-ima za "promidžbu ljudskih prava" (šifra: Nataša Kandić; podšifra: NED i sl.; tajna šifra: CIA) i tako slično, koječemu, nama ničemu, a DAĆE DRAGI i VIŠNjI Bog BIĆE I NjIMA NIČEMU, kada dođe taj 6-ti OKTOBAR! Međutim, TAJ datum NEĆE BITI KAKO ONI ZAMIŠLjAJU! NI NALIK!
Preporuke:
23
4
32 četvrtak, 06 oktobar 2011 21:14
Branislav
Ako nisu plaćeni, onda su - što reče Lenjin- korisni idioti.
Preporuke:
26
5
33 četvrtak, 06 oktobar 2011 21:17
Podaci o serveru na kojem je postavljen sajt
Preuzeto sa http://cqcounter.com/whois/

NOBELPRIZELITERATURE.ORG - Domain Information
Domain NOBELPRIZELITERATURE.ORG [ Site Info Traceroute RBL/DNSBL lookup ]
Registrar Directi Internet Solutions Pvt. Ltd. d/b/a PublicDomainRegistry.com (R27-LROR)
Whois server whois.publicinterestregistry.net
Created 05-Oct-2011
Updated 05-Oct-2011
Expires 05-Oct-2012
Time Left 364 days 4 hours 42 minutes
Status CLIENT TRANSFER PROHIBITED TRANSFER PROHIBITED ADDPERIOD
DNS servers NS1.DREAMHOST.COM NS1.DREAMHOST.COM
NS2.DREAMHOST.COM NS2.DREAMHOST.COM
NS3.DREAMHOST.COM 66.33.216.216
NOBELPRIZELITERATURE.ORG - Geo Information
IP Address 67.205.43.34
Host nobelprizeliterature.org
Location US, United States
City Brea, CA 92821
Organization New Dream Network, LLC
ISP New Dream Network, LLC
AS Number AS26347 New Dream Network, LLC
Latitude 33°92'69" North
Longitude 117°86'12" West
Preporuke:
33
5
34 četvrtak, 06 oktobar 2011 21:32
siniša
Nisu ti sa tog sajta ni prvi ni poslednji što daju vrednosne sudove o Ćosiću, o Srbima kao takvim itd.

Meni bi bilo mnogo interesantnije da opišu sebe, ne mora i ne treba ime i prezime, samo da nam kažu kakve su to oni ličnosti, mogu koristiti i prideve kao divni, prekrasni i sve što misle o sebi i kakvi su njihovi politički stavovi i aktivnosti. Takođe mogu da koriste iste prideve.

Samo ima jedan problem. te priče tipa, ja ( može biti bilo ko ) sam prekrasan, moji politički stavovi su divni, dajte mi sve što poželim, pa ćete se i sami u to uveriti, anasuprot meni on ( može biti bilo ko, ali najčešće je to neki Srbin ) je grozan i njegovi stavovi su grozni i strašni i ne dajte mu ništa ljudi, ni leba da jede, a ne da nešto govori i radi.

Takvu političku praksu zaista prepoznajemo u Srbiji, a bogami i šire.
Mislim, šta reći??!!
Preporuke:
18
3
35 četvrtak, 06 oktobar 2011 21:59
vrli, novi, veseli svet,
Veselin Simonovic sa severa Kosova organizovao ovo hakerisanje da bi skrenuo paznju sa Jarinja? Onda mora da je veseli Veselin organizovao i akciju Okupirajmo Wall street, a sve da bi skrenuo paznju svetske javnosti sa severa Kosova. Mnogo mocan taj Veselin.
Preporuke:
18
4
36 četvrtak, 06 oktobar 2011 22:01
M.
Treba li ovo da bude protivteža vesti od juče da lideri presvetloga DOS-a ne znaju gde je završilo 60 milijardi evra od 5. oktobra na ovamo? Kvalitetno i detaljno su uništili Srbiju, pa im sada ne pomaže nikakva bugimen strategija i zlikovačka retorika. Druga Srbija je dno dna sa duplim dnom. Zašto duplim? Pa da bi iz njega delovali kao neplaćeni čovekoljupci i patološki srbomrzitelji. Odvratnost.
Preporuke:
23
3
37 četvrtak, 06 oktobar 2011 22:05
Dada
Šta reći na ovo, onaj ko je ovo smislio opsednut je Srbijom i Srpskim narodom. Način i vreme napada pokazuje da se radi o dobro organizovanoj i dugo pripremanoj akciji. Ovo je napad JENIM UDARCEM na Srbiju Srpski narod SANU i na Pravoslavlje.Dobrica Ćosić je postao još veći a verijum i da je dobio nobelovu nagradu, odbio bi da je primi. SANU trba da se trgne i pokaže da postoji da kaže šta misli i nobelovoj nagradi, o evrofanatizmu o Nato, Kosovu i drugim značajnim pitanjima. Možda izvršioce ovog gnusnog dela neko otkrije a NALOGODAVACA teško.
Preporuke:
20
4
38 četvrtak, 06 oktobar 2011 22:33
Joe
Čista ratna propaganda protiv Srbije. Al ne verujem da će udariti opet, nema više lakovernih dosoljubaca i pijanog Jeljcina, ostao je samo Basara.
Preporuke:
20
4
39 četvrtak, 06 oktobar 2011 23:04
V.P. 6143/5
Samo da podsetim "neplaćene i samoorganizovane" na jednog mogućeg budućeg kandidata: ni Peter Handke još nema Nobela za književnost. (Mada su mu, kao što znamo, dodeljene pa oduzete neke druge književne nagrade...)
Preporuke:
16
4
40 četvrtak, 06 oktobar 2011 23:34
dulebg
Ovo je toliko bolesno da mi se gadi da kometarišem.
Ta nesrećna antisrpska NVO-scena ima fiksaciju na Dobricu Ćosića, koji - niti se javlja, niti bilo koga bilo čime izaziva. Ovo samo bolestan um može da priredi, a meni liči da mu neko pamti neuzvraćenu ljubav iz 60-tih, pa bi sad, pre svoje smrti, da mu se napije krvi?
Preporuke:
16
4
41 četvrtak, 06 oktobar 2011 23:54
Milan
Pa i nisam povjerovao da je Ćosić dobio Nobela!
Prvo nije on taj format pisca.
Drugo ipak zvuči nevjerovatno.
Treće ozbiljan svijet sačeka zvanično saopštenje.
Četvrto i najvažnije, otkud ideja da je Ćosić toliko važan,mislim da je pretjerivanje ta priča da je čovjek za sve kriv.Dosadni su i oni koji ga hvale a još dosadniji oni koji ga napadaju.
Ćosić je osrednji pisac, političar takođe osrednji, ništa posebno.
PETO LjUDI NIJE SVE ZAVJERA IMA NAŠE GLUPOSTI DOSTA,OKANIMO SE GLUPOSTI.
Preporuke:
7
20
42 petak, 07 oktobar 2011 00:00
rs
pa odmah sam i znao da su ovo placenici nekog NVO-a iz Srbije
Preporuke:
12
3
43 petak, 07 oktobar 2011 00:11
Slaviša
Ha, ha, ha!
Ćosić verovatno nije mogao ni da sanja šta će mu se sve dešavati u postmiloševićevskoj Srbiji i kako će ga i koliko žestoko napadati oni za koje je upravo omraženi Milošević govorio da jesu i da će biti najveći izdajnici srpskog naroda.Verovatno sada misli da je Sloba bio šareno cveće za ove danas!
Ha, ha, ha!
Preporuke:
14
2
44 petak, 07 oktobar 2011 01:34
Kiza
Ama ljudi ostavite se uzbudjenja. Zar da vam mir remeti svaka olosarija. Propali Zapad jos uvek moze za par dolara da kupi takve "pravoslavne aktiviste". Ukoliko vi manje paznje pridajete, utoliko CIA-u vise kosta finansiranje tih.
Preporuke:
12
2
45 petak, 07 oktobar 2011 04:22
4s, patriJota, otpor, 1389, srpkinja
Kontraproduktivno. Samo jos vise volim i cenim Dobricu Cosica i srpstvo. Ukoliko nastave da forsiraju 2 najveca domaca izdajnika: Jovanovica i Draskovica, preci cu u ultrse.
Preporuke:
7
1
46 petak, 07 oktobar 2011 06:25
Iz filma...
Jao. Kakva stativa!
Preporuke:
5
1
47 petak, 07 oktobar 2011 08:22
s.p.Lajković
Kada neko uradi ovako nešto, jel se za njega kaže "glup" ili "budala" ?
Preporuke:
5
2
48 petak, 07 oktobar 2011 09:11
S.j. @s.p. Lajkovic
Ovo se može okarakterisati kao POKUŠAJ podmukle propagande; ali, nažalost, za mnoge je ovo i više nego dovoljno da budu obmanjeni.. Kako se samo oni pozivaju na 'pravoslavlje', a pri tom čine nešto što i ptice na grani znaju da je GNUSNO za sve koji su i samo ČULI za pravoslavlje! Ovo je ljigava podlost strana svemu moralnom! I ne samo to; Pokazuju šta misle o nama, a to je da sama pomen reči 'pravoslavlje' nam zamagli oči i preotme mozak. I JOŠ BITNIJE, govore o GRAĐANIMA Srbije, a ne Srbima. E SAD, mogu poverovati da jedan 'žuto-eUropejac' ne želi pominjati Srbe, pa pominje samo 'GRAĐANE', ali NE MOGU POVEROVATI da bi jedan 'žuti' napravio amatersku grešku povezivanja 'gađana Srbije' sa 'pravoslavljen'. Iz toga proizlazi samo jedno: OVO NISU žuti, već NEKO IZ SPOLjAŠNOSTI! A i činjenica da KORISTE ĆIRILICU je DOKAZ da NISU DOMAĆI NE-SRBI, jer KO JOŠ MEĐU SRVO-MRZCIMA KORISTI ĆIRILICU OSIM KFOR-a?!

Može se zaključiti i to da i među našim običnim ljidima ima spremnih da prevode bljuvotine
Preporuke:
3
2
49 petak, 07 oktobar 2011 09:25
Narode, da Dušan Ariljević
nije možda pseudonim za Latinku, Natašu,Sonju? Ovoliko bisera teško da jedna glava može smisliti
Preporuke:
2
2
50 petak, 07 oktobar 2011 10:27
Vlada
Srbija je inače poznata po "neplaćenim, samoorganizovanim aktivistima", još od studenskog protesta i Otpora. Vidimo gde su sada završili tadašnji "aktivisti". U upravnim odborima, sa ministarskim i poslaničkim sinekurama, bogato finansiranim nevladinim organizacijama... Od "neplaćenih" postali su preplaćeni. A o "samoorganizovanju" najbolje znaju Vilijem Montgomeri i članovi Stejt dipartrmenta zaduženi za Balkan. Toliko o tome.
Preporuke:
4
2
51 petak, 07 oktobar 2011 10:40
@Narode
Čekajte malo! Primer prvi, skorašnji: Zar se "otac nacije" nije solidarisao sa članovim Otpora, (ničim izazvan) a vama je kriv D. A.????? Primer drugi, davnašnji: Nije li "državni pisac" bio istaknuti član CK SKS/J ???? Ili ste zaboravili ili niste znali pa D. A. mora da vas podseća na to narodnom poslovicom o čorbi i mirođiji.
Preporuke:
3
1
52 petak, 07 oktobar 2011 10:48
brm
potez redakcije sa brojem hejtova i lajkova je genijalan..uštedi mi vreme.. pogledam samo one sa puno hejtova, jer su po pravilu jednino oni interesantni..u ovom slučaju onaj jedan...kako znam da ostali nisu zanimljiivi kad ih nisam pročitao? pa ne znam, ali kladio bih se...
uzgred, treablo bi da bude tema ŠTO JE JASER PREUZEO BEZ PROVERAVANjA TU VEST i promptno je turio na vanredni kajron..vaše pravo da znate sve..platili ste gledajte
Preporuke:
2
2
53 petak, 07 oktobar 2011 10:49
Dušan Ariljević
@Miladin
"Dobrica Ćosić je veliki pisac i veliki humanista .... Ćosić je srpsi Šolohov."
E vi ga preteraste, Šolohov je poznati svetski pisac. Imaju nešto zajedničko, obojica su pisci!
Preporuke:
2
3
54 petak, 07 oktobar 2011 11:23
thinking maize@ Dušanu Ariljeviću
G-dine ima razlike između Šolohova i Ćosića, jer NI Šolohov, iako odličan pisac NIKAD NE BI DOBIO "Nobela" da ga Sovjeti nisu "PLATILI" naručivanjem GRADNjE VIŠE BRODOVA u (o čuda!) ŠVEDSKIM BRODOGRADILIŠTIMA! Jel mislite da je dodela "Nobela" NEUTRALNA i OBJEKTIVNA!? Ako verujete, GRDNO se VARATE! Npr. "Nobel" za mir (to su bili Norvežani, ali to je SUŠTINSKI isto) dat NIZAŠTA Obami! Kažete "sovjetski razlog za taj postupak", to je lako! 1960 "Nobelov komitet" je dodelio nagradu za književnost ruskom i sovjetskom piscu Borisu Pasternaku. Sovjetska nomenklatura je tom dodelom bila NEPRIJATNO iznenađena, pošto Pasternak, SJAJAN PISAC inače, nije bio "na LINIJI"! Zato je "Nobela" MORAO da dobije neko ko je "na LINIJI", a da je I VELIKI PISAC! Šolohov je "ispunjavao" oba uslova, ali NI TO ne prolazi na Zapadu, pa su "baćuške" morale da "odreše kesu". Pri čemu to NIJE SRAMOTA Sovjeta, već, da LANEM, Vaših LjUBIMACA! Što se tiče Ćosića, jel mislite da bi "žutokrate" dale "ŽUTU banku" za to!?
Preporuke:
2
3
55 petak, 07 oktobar 2011 11:30
evolucija od obojene to tviter revolucije
Pa, sami su priznali ko su i šta su. Rekli su da su 'neplaćeni i samoorganizovani' što svakome ko iole poznaje Frojdovo učenje, liči na podsvesno negiranje istine: da su plaćeni i da su organizovani. A ko ne veruje Frojdu, neka nađe dokaz u politici: ti isti su rušili Mubaraka i Asada. Nekad bile obojene revolucije, danas tviter revolucije.
Preporuke:
3
1
56 petak, 07 oktobar 2011 12:00
Dušan Ariljević
@Peter RV

Mislim da je ovo prvi put da se slazem sa Dusanom Ariljevicem (onaj plus za njega, je od mene).

Hvala za plus mada nije reč o nekom posebnom stavu, sa kojim se slažete, u pitanju su činjenice koje sam izneo. Ja razumem ostale učesnike, komentatore, oni su svesni Ćosićevog "šaranja" i to im se ne dopada ali im je krivac onaj ko ih na to podseća. Srećom, nisam dostupan a bilo bi "ubij glasnika jer je doneo lošu vest".
Preporuke:
2
2
57 petak, 07 oktobar 2011 12:37
Dušan Ariljević
@ thinking maize
Kažete "sovjetski razlog za taj postupak", to je lako!

Nešto ste pobrkali, navedene reči nigde nisam napisao!
1960 "Nobelov komitet" je dodelio nagradu za književnost ruskom i sovjetskom piscu Borisu Pasternaku.

Moram da Vas ispravim, bilo je to 1958.
Pri čemu to NIJE SRAMOTA Sovjeta, već, da LANEM, Vaših LjUBIMACA!

Ako pod "mojim ljubimcima" podrazumevate članove Nobelovog komiteta, ljut sam na njih. U najmanje dva slučaja propustili su dobru priliku da odluče (ispravno) o nagradi za književnost. Ta dva (srpska) "slučaja" su gospoda Crnjanski i Pekić.
Preporuke:
3
2
58 petak, 07 oktobar 2011 13:00
MilošRS
Eh, da je u pitanju šala, bila bi sjajna ...
Ovako, još jedna prljava rabota, u dugačkom nizu.
Preporuke:
2
2
59 petak, 07 oktobar 2011 13:14
MilošRS
Zašto bi on bio 'otac nacije'?
Koliko sam ja upućen mi imamo samo majku ( i živa je Bogu hvala , mada nešto poboljeva u poslednje vrijeme )...
A ko nam je otac... hm,vjerovatno neki 'neznani junak...'
Nisu mu slučajno Srbi, napravili onoliki spomenik na Avali.
Preporuke:
2
1
60 petak, 07 oktobar 2011 13:41
thinking maize@ Dušanu Ariljeviću
Ne, niste rekli te reči, samo sam Vas preduhitrio, pošto OGROMNA VEĆINA ljudi obično pita "ZAŠTO"! Za 1958 umesto 1960, u pravu ste, pošto je 1960 nagradu dobio Francuz Sen-DŽon Pers, na LIČNO insistiranje člana tog komiteta, generalnog sekretara UN i njegovog "FANA" Daga Hamaršelda (poginuo u Kongu)! Zato je Ivo Andrić dobio "Nobela" 1961, a ne 1960! Inače, prevodilac Andrića na švedski je prva žena Ingmara Bergmana (posle poginula u "saobraćajki") i time VRLO ZASLUŽNA (pored samog Andrića) za do sada našeg JEDINOG "Nobela"! Slažem se za Crnjanskog i Pekića, ali bih Vas dopunio. Miodrag Bulatović je bio VEOMA PREVOĐEN i ČITAN u Zapadnoj Evropi, sa nestandardnim stilom i temama i mogući kandidat. Nadali smo se da će Pavić nešto moći sa "Hazarskim rečnikom", no 90-te... Najbolju šansu za "Nobela" imao je Danilo Kiš, govorilo se o "znatnom interesovanju" "Nobelovog komiteta", no SMRT beše brža! No, tako se "ovajdio" i Beket, kao "rezerva" Poljaku Gombroviču, koji umre par nedelja pre dodele!
Preporuke:
1
1
61 petak, 07 oktobar 2011 18:36
Jasna*
Evo Dusane Ariljevicu i ja se slazem po ovoj temi sa vama.Cinjenice su cinjenice,bas "saranje"!
Preporuke:
2
0
62 subota, 08 oktobar 2011 09:22
alkar
ja ovo vidim kao pokusaj da se iz zaborava izvade nečasna djela ,ne izabrana-nisam čitao ćosića,tj njegovo politkantsko djelovanje devedesetih u "sadejstvu" sa SANU I SPC...SITUACIJA U SRBIJI JE DIREKTNI PROIZVOD TIH GODINA I ĆOSIĆEVE RABOTE. vratio se bumerang a mnogi su zaboravili da je krvavo kolo osobno pogurao dobrica sa svim drugim sanuovcima i especeovcima...to je uzrok i danasnje situacije a to se nepravedno gura pod tepih-vama je vazno da imate nato kao neprijatelja na kojeg galamite i politizirate mase-a najveći neprijatelji srbije su velikosrbi i desno krilo spc,među njima i dobrica..zato je ovo i posluzilo-da se osvistite i vidite prave "neprijatelje"koji su vas mobilizirali za ratove i poraze.
Preporuke:
0
2
63 subota, 08 oktobar 2011 23:16
Peter RV@Dušan Ariljević
Nosac sam lose vijesti.
Vi nijeste dobro obavijesteni o Soholovu. Aleksandr Tvardovski, urednik 'Novoga Mira' je rekao Solzenjicinu da je Soholov 'Mirni Don' jedan obicni plagijat. Kcerka jednog poginulog carskog oficira mu je dokazala da je njen otac jos za vrijeme I svj.rata napisao ,rijec po rijec, tu novelu, kojoj je Soholov samo promijenio mjesta i datume. Sto potvrdjuje vjerovatnost ove optuzbe , je cinjenica da se stil pisanja Tihog Dona potpuno razlikuje u svim sledecim radovima Soholova. Epski stil Mirnoga Dona, zbog kojega je bio obozavan, mu je bio 'misterijozno' izcezao- potpuno.
Ovo je najvjerovatniji razlog da mu nijesu dodijelili Nobelovu nagradu.
N.B. Solzenjicin je bio Sloven pa je dobio tu nagradu.
Preporuke:
0
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner